Napísali o nás

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
KAZDY SI MOZE VYBRAT TO ,CO POTREBUJE PRE SVOJHO MILACIKA ZA ROZZUMNE CENY.MOZEM DOPORUCIT.

2017-04-14

Sára
5.005.005.005.005.00
Pekný a cenovo zaujímavý bohatý tovar.

2017-03-8

Alex
5.005.005.005.005.00
Odporucam

2017-03-8

Overený zákazník
5.005.005.005.005.00
Super

2017-03-4

Jozefína
5.005.005.005.005.00
Vrelo odporúčam ďalej,super obchodík.Bola som veľmi spokojná s Najzoo.

2017-01-26

Najpredávanješie produkty

Recenzie ( 47 )
(5,0/5)

Recenzia od Rastislav Senderak,
Som Velm spokojny z objednavkou aj z pristupom zakaznickej linky,z personalom zo vsetkym vrelo odpor ...
05-12-2017
Overený nákup
Recenzia od Martina Č,
Pamlsok Salač Plátky z treščej kože 250 g, pamlsky su vyborne , psik sa tesi, velmi chutia, a ...
23-10-2017
Recenzia od Rastislav O.,
Som veľmi spokojny s produktom aj s prístupom , rýchle jednanie odporucam
22-10-2017
Overený nákup

Reklamačný poriadok internetového obchodu Najzoo.sk

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia


1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode AV Construct, s.r.o Nám. Bélu Bartóka 500/21, 932 01 Veľký Meder.

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru (produktu/ov alebo služby/žieb).

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.


Postup vybavovania reklamácií

 Zabalený a nepoškodený tovar nám môžete zaslať na adresu: AV Construct, s.r.o, Nám. Bélu Bartóka 500/21, 932 01 Veľký Meder. Spolu s tovarom je potrebné priložiť aj papier, kde bude napísané, za akú veľkosť/farebnú kombináciu potrebujete tovar vymeniť, ako aj Vaše kontaktné údaje, pre urýchlenie reklamácie. Po obdržaní tovaru Vám následne odošleme požadovaný produkt a bude Vám účtovaná už len doprava 5,00 €. Všetky reklámacie sa pre Vás snažíme promptne vybaviť (zákonná lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie​). V prípade uplatnenia reklamácie nás prosím vopred kontaktujte.

1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu osobne, písomne, alebo  elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
• kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
• predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
• komu je reklamácia adresovaná,
• dátum podania reklamácie,
• podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku bude považovaná za neoprávnenú.

5. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

6. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkách – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa)
• pri osobnom doručení – dátum na kópii reklamácie, ktorým potvrdí objednávateľ doručenie
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

7. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

8. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.11.2017 a plne nahrádza predchádzajúci RP. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.